Ruilen & Retourneren
Retourneren:
- U heeft een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
- Vermeld uw retour via uw account op onze website of vul het Modelformulier voor herroeping in. U kunt ook een brief schrijven met vermelding van uw bestelnummer en de reden voor retour.
- Verpak het artikel in de originele verpakking met alle labels eraan en voeg het retourformulier of uw brief toe. Zonder het modelformulier of de brief kunnen wij niet achterhalen om welke bestelling het gaat.
- Het duurt 5-10 werkdagen om de retourzending te verwerken. Het aankoopbedrag wordt gecrediteerd naar de rekening van de bestelling.
Uitzonderingen retourneren:
- Onvolledige en gebruikte goederen worden niet geaccepteerd.
- Maatwerk en ondergoed kunnen niet geruild/geretourneerd worden.
Het retouradres dat duidelijk op de verpakking moet worden vermeld is:
Silkmood BV
Felix timmermanslaan 5
2547 Lint-Belgium
[email protected]
De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het betreffende artikel defect is.
Bewaar het verzendbewijs totdat u een bevestiging ontvangt dat uw pakket is ontvangen. Silkmood is niet verantwoordelijk voor verlies van uw retourpakket.
Ruilen:
Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor een ander artikel. Je dient een nieuwe aankoop te doen en de eerste aankoop te retourneren. Indien je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel dien je online een nieuwe bestelling te plaatsen of een nieuwe aankoop te doen in de winkel.
Retourneren of Ruilen in de Winkel:
- Je kunt jouw webbestelling gratis ophalen, retourneren en ruilen (mits het artikel op voorraad is) in onze winkel in Antwerpen, België.
- Verpak het artikel in de originele verpakking met alle labels eraan naar de winkel. Je retour wordt direct verwerkt.
Winkel aankoop Ruilen:
- Aankoop in de winkel kunnen alleen geruild worden binnen 14 dagen.
- Verpak de artikelen goed in de originele verpakking. Neem de originele kassabon mee. Zonder de aankoop- en kassabon kunnen wij het product niet in ontvangst nemen.
Silkmood streeft naar een vlotte afhandeling van uw bestelling. Bij problemen of ontevredenheid, neem contact op met onze klantenservice.
Heeft u vragen over het retourproces? Raadpleeg onze veelgestelde vragen op de website.